------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I Love Allah .

Allah 99 Names
Welcome to my simple blog . Don't forget follow me okay ? Hope your all enjoy :)

Assalamualaikum and Hai ♥



HEL HEL HOOOO ..=)

uitt naa story pcl rabbit aku .. haha korang tw ta td ann ad sketsa 
haha ta de ahh .. [mepek]"__"

td arnab ku mengawan lg skaly .. ta cye ?? na tgk vdeo ??
sattt nohhh ~ ~ ~



...............
na lg kepp ?? haha ta bule laa ..
nx time keyh ??

td aku na record ag .. tp disebabkan haiwan ku yg mnjew nie pemalu ..
sooo aku ta ley tnjuk cm na dpe terangsang n beranak ..

nie aku nk pnuh kn ruang dgn pic2 comel ann ...


......................


................................


........................


..........................



.....................


.........................


....................

................................




yeahhh !! banyak kn rabbit2 aku ??
herrr meti korang ssh nk cye ..
tape2 t raye dtg uma ku n tgk laa puas ..[smpai lebam]
hahaha !!

kpd yg bkenan nk beli rabbit aku ..
mmg kteowg ad jual ..
harge ikut saiz ye ..

tnx pd c.halim | sdare c.jijoy | n sesape jepp 
yg da pna beli dr kami ....

c ... ukn menjaet | memasak |n mengasuh je mama n fmly aku ley wt ..

sbb 2 laa rumah ku digelar 
"hutan bnda u"
haha tnx jgk pd zul 5sb2 yg menambah2 menjadi 
"hutan hujan tropikaa"

huk2 .. err aku plek nie .. vdeo ats uh
dr td ta abeh2 uploading~ ~
hehhh bengang plk aku !!

soo ... stakat nie jela keyh ..

..........the end.........

Thanks and I very appreciate it ♥