------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I Love Allah .

Allah 99 Names
Welcome to my simple blog . Don't forget follow me okay ? Hope your all enjoy :)

perubahan diri


Assalamualaikum and Hai ♥


SALAM .. HYE ALL MY FRENDZ

firstly , aq na luah yg aq rase & alami ,
 aq ase laen sgt  lpz mcm2 yg terjadi dlm bulan lpz n bln nie ..
wahai kawan ... aq nie jahat ke ??
aq nie hine ke ??
urmmm ..
knp dugaan yg mcm nie hadir lg lam idop aq
daa serikk ckup laa 2 taun lpz
aq benci diri aq yg 
berubah mendadak mcm nie
cm naa aq na study ??
cm naa aq nk apy ??
urmmm..

luahan aq bersama liana :



weii ..
ya ?
nape yunk ??   



np ngn aq nie erk




ha ??kau kenapa ??



aku un pasan gak kau da len mcm ..



laen cm na 2 ??




nta ,, lain la yg pastinye ,,

da tak hppning dah
sayu je aku tgok

sayu cm na 2

hahah , ye la ayt stok tak bla je ..
syahdu gitu ,,



hurmm .. :'(




weyhh


aq jahat ke ??
weyhh ..

eh ,, tade ahh ,,
spe ckp ko jahat ??

aq nie cm na weyh ??
bese je ,,
lbey kuang aku jgk ,
kalo ko ckp ko jhat ,, equal to ko ckp aku jhat jugak ,,
jdi kita sama2 baik
fullstop..
org je ta leh ikut cara kite ,,
ke kite yg ta ley ikut pale owg laen ??

hahah .. tak2 ,,
dorg yg ta leh ikut kpale kte ,,
even aku ckp cara ganas tp , aku ta bermaksud pon ,,
mmber2 aku sume da bse dah ngan cara aku ,,
kalo org luar mmg ta leh time kowt
ag pon kwn2 aku un sekepala ngan ak ,,
ayt stndrd ngeras jep

adakah saya same spt kalian ?? :(
hahah ,, agkla ,,
tp ,, ko btter lagi lah ,,
ktorg ni da terpesong sgt ,,

hurmmm.......................
aq x tw ahh weii
pas ap yg aq luah at kaw ritu 2
aq laen sgt
duk uma pn diam je
beb .. law aq ad wt salla
aq mx maap tw
aq sedaa sape aq
aq pn ,, hubungn kawan kite nie un 
ukn rz restu an ..

oh yke ,,
tape2 ..
forget it ,,
rilex arrr ..

* then fullstop ! malas ckp da ..
pape .. LIANA !! TENGS A LOTT !!!!!!!!!! LUV U LAH ! :)
coz setia denga prob aq dlm seminggu nie ..
.....














p/s : sape2 lpz nie law nmpk aq tadew mud



jgn tego or tnye plizzz
aq rayu sgt2 ..
tlgg lah yeww 
aq rayu sgttttttttttt ..
and ,, jgn pandang kalu aq
akan kerap ke bilik
bimbingan kaunseling ..
harap maklum oke ??
,,,,,,,,,,,,



[ saya nak mohon ampun zahir & batin ,, dr setitis darah hngge ke sluruh darah yg ngalir dlm anggota nie jika saya ada buat kalian semua terasa hati ]

sekian sayang dr saya  






Thanks and I very appreciate it ♥